Office Manager / Medewerker Backoffice

Ben jij dienstverlenend ingesteld en vind je het leuk om ervoor te zorgen dat de backoffice perfect op orde is? Dan is dit jouw kans om de spil te worden van ons dynamische team!
Wij zoeken voor 32 tot 40 uur per week versterking!

Wat neem jij mee?

Binnen VitalSelect vind je een team van ervaren en vak-volwassen recruiters en adviseurs die elke dag vol passie kandidaten mee kunnen nemen in de mooiste projecten bij onze relaties. Zij staan elke dag in contact met ons netwerk echter daar waar zij de focus hebben op het aangaan en onderhouden van relaties ga jij de focus leggen op het ontzorgen van alle partijen en zorg je ervoor dat de backoffice vlekkenloos verloopt. 

Als Office Manager / Medewerker Backoffice ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan taken, variërend van onze facturatie naar klanten en het debiteurenbeheer, het verwerken van de inkomende facturen tot het nauwkeurig bijhouden van de salarisadministratie en contractadministratie. Je bent de drijvende kracht achter een georganiseerd kantoor, waarbij je ervoor zorgt dat alles op rolletjes loopt en dat onze werkomgeving altijd netjes en professioneel blijft.

Wat ga je oa. doen?
• Beheer van uitgaande en inkomende facturen, met een scherp oog voor detail en tijdige verwerking zodat de cashflow optimaal blijft.
• Nauwkeurig beheer van de salarisadministratie, inclusief het verwerken van betalingen en het bijhouden van personeelsgegevens.
• Opstellen, beheren en archiveren van contracten en andere belangrijke documenten.
• Coördinatie van kantoorbenodigdheden en faciliteiten, en het handhaven van een opgeruimde en georganiseerde werkomgeving.
• Fungeren als eerste aanspreekpunt voor administratieve vragen en ondersteuning bieden aan het team indien nodig.

Wat breng je bij voorkeur mee?
• Minimaal een afgeronde MBO-opleiding in een relevante richting.
• Aantoonbare ervaring in administratieve en office management functies, bij voorkeur binnen een dynamische werkomgeving.
• Uitstekende organisatorische vaardigheden en het vermogen om meerdere taken tegelijkertijd te beheren.
• Sterke communicatieve vaardigheden en het vermogen om effectief te communiceren met verschillende belanghebbenden.
• Een proactieve houding en het vermogen om zelfstandig te werken met minimale supervisie.

VitalSelect groeit en jij kan meegroeien met ons, onze voorkeur gaat dan ook uit naar een kandidaat die actief wil meedenken in het constant verbeteren van onze dienstverlening & backoffice.

Maar wat hebben wij dan te bieden?

Je komt te werken op een heerlijk, duurzaam kantoor in Amsterdam-Noord. Een plek waar je je thuis mag voelen en vooral heel veel plezier op de werkvloer wordt gemaakt. We lunchen, als het even kan, graag samen en ja…ook bij ons staat er een voetbaltafel en die staat er niet voor de show ;-). Loop je liever een rondje buiten, ga je gang, binnen een paar minuten ben je op het NDSM-terrein of loop je langs het water, heerlijk!! Daarnaast biedt het kantoor een prachtige plek om relaties te ontvangen en zorgt het team van VitalSelect elke dag weer voor een goede dosis energie, humor en plezier.

Indicatie arbeidsvoorwaarden:
– Afhankelijk van jouw ervaring ligt het basissalaris tussen de € 2.800 en € 3.500 per maand (obv 40 uur per week)
– Je ontvangt 8% vakantiegeld en je krijgt 25 vakantiedagen. 

Nieuwsgierig naar de mogelijkheden bij ons? Neem contact op of solliciteer direct op deze vacature. Tot snel!

Meer informatie

Gerben Bakker
020-6656430
06-29379333

Inlichtingen / Sollicitatie

Gerben Bakker
020-6656430
06-29379333