Servicecoördinator Installatietechniek

uur

Ben jij iemand die in staat is om alles soepel te laten verlopen als het gaat om het ontlasten van zowel onze klanten als servicetechnici? Lees dan snel verder voor meer informatie!

Wat neem jij mee?

Als Servicecoördinator sta je dagelijks voor de uitdaging om storingen en onderhoud te coördineren en problemen op te lossen. Binnen de afdeling Utiliteit vanuit het kantoor in Almere, vervul je deze rol voor onze klanten. Je houdt toezicht op de voortgang, onderhoudt communicatie met zowel klanten als collega’s over ontwikkelingen en te ondernemen acties. Naast het plannen en coördineren van storingen en onderhoud, streef je naar optimale klanttevredenheid. Het opstellen van offertes voor kleinere werkzaamheden, het bewaken van dienstverleningskwaliteit en het aandragen van verbetervoorstellen behoren ook tot jouw verantwoordelijkheden. Dankzij jouw kennis van gebouwinstallaties ben je in staat storingen te analyseren en mogelijk zelfs op afstand op te lossen. Als dit niet lukt, stuur je een van je collega-servicetechnici erop af. Het oplossen van storingen geeft niet alleen ons een goed gevoel, maar maakt ook de klant weer blij! Wil jij samen met ons bijdragen aan dit succes?

Maar wat hebben wij dan te bieden?

Werk je voor VitalSelect dan heb je niet alleen collega’s bij de opdrachtgever, er staat namelijk een heel team van professionals om je heen die elke dag aan het werk zijn via VitalSelect op de diverse opdrachten van onze relaties. Die groep collega’s zie je natuurlijk niet dagelijks maar contact houden is makkelijk, niet alleen organiseren we daar borrels en bijeenkomsten voor, maar je kunt iedereen gemakkelijk bereiken via onze eigen VitalSelect App.

VitalSelect snapt dat de rol van Servicecoördinator Installatietechniek er één is die veel van je gaat vragen en dat je daar voor moet worden beloond. Maar voordat we naar de cijfers gaan, willen we je eerst meenemen waar “Vitaliteit” bij VitalSelect voor staat. Jij krijgt van ons de belofte dat wij jou voorzien van uitdagende projecten, persoonlijke begeleiding, naast een persoonlijk opleidingsbudget tevens onbeperkt toegang tot Goodhabitz om jezelf te ontwikkelen, de mogelijkheid om flexibel te werken, waar nodig voorzien wij in een thuiswerkplek en korting op sporten!

En dan nu je arbeidsvoorwaarden:

• Een goed salaris tot € 4545,- bruto per maand op basis van je kennis en ervaring;
• Opleidingsbudget € 1500,- per jaar;
• De mogelijkheid tot een auto of een onkostenvergoeding;
• Begeleiding op maat.

Meer informatie

Niruben Kailayapillai +31 (0) 20 – 6656430

Inlichtingen / Sollicitatie

Niruben Kailayapillai +31 (0) 20 – 6656430